Vajon tényleg menőbb, akinek iPhoneja van? Avagy státusz, vagy lényegtelen a márka?

Nem kell azt gondolom bemutatni senkinek azt az elképzelést, hogy az almás termékek felhasználói valamiféle előnyt élveznek azokkal szemben, akik nem, kiváltságos, úgymond menőbb életet élnek. 2007-ben egy jóformán egy globális járványt indított el, ami napjainkig több száz millió embert fertőzött meg, és a táboruk folyamatosan növekszik.

Talán egyediségének, stílusának köszönheti ezt a rendkívüli népszerűséget, hiszen egy felettébb zárt rendszerrel van dolgunk. Legyen szó akár az üzleti életről, akár a közösségi média tini sztárjairól, vagy az egyszerű felnőtt emberekről, minden korosztályban egyformán nagy rá a kereslet. Egy 5 évvel ezelőtti tanulmány szerint az iPhone iránti kereslet rohamosan nő, gyakorlatilag megduplázódott a forgalmuk 4 év alatt. Folyamatosan jönnek a frissítések, az új készülékek, amik rendkívül zseniális marketinggel párosulnak, vagyis jóformán elhiteti velünk, hogy nem sznobságból akarjuk egyel korszerűbb készülékre lecserélni a már meglévőt, hanem egyszerűen jól esik, örömet okoz a megvásárlása. És nyilván az átlag felhasználót nem érdekli, hány magos processzor van benne, csak az, hogy villoghasson vele, illetve hogy minél menőbb képeket posztolhasson vele a közösségi hálókra.

Ha meghibásodik a készülék, számtalan iphone szerviz áll rendelkezésünkre, ahol gyors, és szakszerű segítséget kapunk. A kiegészítők száma megdönthetetlen, a legmenőbb szelfibottól elkezdve a csillogó villogó tokon át az autós tartóig mindent megtalálhatunk. Sőt, ha esetleg nincs időnk elmenni személyesen, akkor a piacon egyedülálló módon lehetőség van szervizfutár szolgáltatásra is.